Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Kerékpáros kresz képes leírás - KRESZ.tlap.hu
részletek »

Kerékpáros kresz - KRESZ.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: kresz.tlap.hu » Kerékpáros kresz
Keresés
Találatok száma - 9 db
A legfontosabb szabályok

A legfontosabb szabályok

Ez a szöveg csak a fontosabb szabályokat tartalmazza, további információért javasoljuk egy átfogó KRESZ-tankönyv tanulmányozását. A szerzı megjegyzéseit dılt betővel emeljük ki. A kerékpár a KRESZ értelmében jármő, tehát a vezetéséhez ugyanazok a feltételek szükségesek mint más jármő esetében: &iddot; jármővezetésre alkalmas állapotban kell lenni (tehát ittasan kerékpározni sem szabad) &iddot; ismerni kell a KRESZ szabályokat

Bringázz a Munkába

Bringázz a Munkába

Mit nyújt a honlap? Segítség a kezdetekhez Információkat kerékpározásról, praktikus tanácsokat Fórumot (Mindenkiblog), ahol megvitathatod kérdéseidet Kedvet kaptál? Regisztráció után csapatot alakíthatsz munkatársaiddal / hallgatótársaiddal. Kitöltheted személyes adatlapodat A Közlekedési naplóban vezetheted napi tekeréseidet. Láthatod összesített km-eidet, CO2- és pénzmegtakarításodat, valamint az elégetett kalóriákat Bringapajti-keresőt, ahol társat találhatsz a tekeréshez

Fényvisszaverő prizma

Fényvisszaverő prizma

Bringás kiegészítők - Egyedi mintás matrica, kiegészítő, nadrágpánt, dísz, prizma, küllőgyöngy, küllőcsillag forgalmazása webshopban. UV álló vázmatrica, fényvisszaverő kör bringamatrica, melyek bagoly, nyúl, disznó, cicus, maci, velocipéd, süni, tapír, tulipán mintákkal rendelhetők. Ajándéknak is kiváló kerékpárosoknak. A borostyánsárga küllőprizma a KRESZ által előírt kötelező kerékpár tartozék, webshopunkban számtalan vicces mintás prizma közül válogathatsz.

Hogyan ne üttessük el magunkat autókkal

Hogyan ne üttessük el magunkat autókkal

A szokásos bringás biztonsági kiadványok általában nem sokkal többet mondanak, mint azt, hogy viselj sisakot, és tartsd be a szabályokat. De álljunk meg egy pillanatra: A sisak viselése egyáltalán nem segít megelőzni azt, hogy egy kocsi elüssön! Az biztos, hogy a sisak segít akkor ha már elütöttek, és okos dolog viselni, de az első számú cél az legyen, hogy eleve ne is üssön el a kocsi. Rengeteg bringást ölnek meg autóval úgy, hogy azok sisakot viselnek. Ugyanakkor ha sisak nélkül közlekedtek volna, de betartják a következő elveket, talán ma is élnének. Ne keverjük össze a sisak viselését a biztonságos bringázással. Egy csepp megelőzés többet ér, mint egy hosszú lábadozás. A legjobb, ha el sem ütnek. Ez az, amiről a valódi kerékpáros biztonság szól.

Interaktív kresz-teszt

Interaktív kresz-teszt

A fenti tesztlapot töltötték ki a gyerekek Kerékpáros Iskola Kupa (KIK) területi fordulóján a Koszta József Általános Iskolában, amit közösen rendeztek meg a szentesi Rendőrség Közlekedésrendészeti osztályával. A 2004. május 4-én megrendezett versenyen hat iskola, 36 tanulója vett részt. A diákok elsőnek egy KRESZ tesztet töltöttek ki.

Hirdetés
Kerékpáros kalandozás nemzeti parkokban

Kerékpáros kalandozás nemzeti parkokban

Kerékpárral bejárhatók azonban a szigetek is, a kompok mindenhova átviszik a bicikliket. Splitből Supetarba (Brač szigete) például 31 kunáért, Starigradba (Hvar) 37 kunáért, Lastovora, és Korčulára 44 kunáért.

Kresz kisokos

Kresz kisokos

Kedves Tanuló Barátaim! A gyalogos és a kerékpáros közlekedés szabályait egészen biztos, hogy már sokan jól ismeritek, ám amint tudjátok, mint minden más, időről- időre a szabályok is változnak. Az Európai Unió egy nagy közösség, és az egyes tagországoknak a közlekedési szabályaikat egymáséihoz kell igazítaniuk. Ugyanakkor a forgalom növekedése és a járművek korszerűsödése is időről időre megköveteli, hogy a közlekedés szabályait a megváltozott feltételekhez igazítsuk. Mindennek az a fő célja, hogy a közlekedés biztonságosabbá váljon. Ennek során a szabályok megalkotóinak mindig kiemelt figyelmet kell fordítaniuk rátok, akik még nem rendelkeztek olyan sok közlekedési tapasztalattal, mint az idősebbek, és jobbára még csupán gyalogosan vagy kerékpárral vesztek részt a közúti forgalomban, és ezért jobban ki vagytok téve a közlekedés veszélyeinek, mint a gépjárműveket vezető felnőtt közlekedési partnereitek.

Publikáció

Publikáció

A Magyar Kerékpárosklub (MK) 2002-ben alakult civil szervezet, mely mára már több száz taggal rendelkezik országszerte. Az MK fő célja a kerékpározás hazai terjedésének elősegítése, kultúrájának megteremtése. A szervezet fontos szereplője a közéletnek, szakmai segítséget nyújt a vonatkozó kormányzati döntések előkészítésénél, illetve közreműködik a tervek elkészítésében és megvalósításában. Erős lobbyerejével hatékonyan képviseli és hasznos szolgáltatásaival segíti a kerékpárosokat. Küldetésünknek tekintjük, hogy a kerékpár, mint közlekedési eszköz, elnyerje méltó helyét a mindennapi közlekedésben, illetve a kerékpár váljon a legnépszerűbb sport és szabadidős eszközzé.

Utak a kerékpározáshoz

Utak a kerékpározáshoz

Az Osztrák Közlekedési Klub (VCÖ) Utak a kerékpározáshoz cím&irc; kézikönyve, amelynek hazai megjelenéséhez, a kerékpáros társadalmi szervezetek kérésére a közlekedési tárca az ÁKMI közvetítésével támogatást nyújtott, segít megismerni a kerékpárt, mint közlekedési eszközt, és hozzájárul a kerékpározók speciális igényeinek a megértéséhez. A könyv osztrák példákon keresztül konkrét, életközeli megoldásokat és ajánlásokat tartalmaz minden, a kerékpáros közlekedéssel kapcsolatos témában: a kerékpározás jogi szabályozásától a keresztez&ilde;dések kialakításáig, a kerékpársávokon, a kerékpártárolókon át egészen a kerékpárosoknak készült útirányjelzésekig. A kiadvány gyakorlati alapm&irc; lehet mindazok számára, akik naponta kerülnek a kerékpáros közlekedéssel kapcsolatos döntési helyzetbe, akár a tervezés során, akár a helyi közlekedéspolitika kialakításánál.

Tuti menü